fredag 27 februari 2009

Trist start med härligt slut.

Jag och Sophia sitter i soffan. Har tittat på Let's dance och druckit ett glas vin. Maxen sover. Pappa P är i Mehedeby och jobbar. Nu laddar vi hem musik och är nostalgiska.

I övrigt har jag varit på ett seriöst möte idag. Under tiden barnvaktade Sandra och Martin min Maxen. Efter mötet begav jag och M oss till ÖF där vi träffade en hel drös av våra mammavänner med tillhörande bihang. Bella, jag och Max gick i eftermiddags en runda på stan och vid middagstid dök Sophia upp på GG för pizzamys och övernattning. Bättre dag får man leta efter!

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Blingokläderna har kommit så du vet :P. Kram//Lina

1 mars 2009 kl. 14:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida