torsdag 26 februari 2009

Max går på krogen. Pappa P agerar dörrvakt.


Jag samtalade med Sandra för en stund sedan. Hon påstår att hon har hört att en president skulle vara dyrare i drift än kungafamiljen. Dvs högre skatt för oss vanliga dödliga. Äh, det tror jag inte ett skit på. Så säger hon bara för att hon är småkär i prins Carl Philip.

Idag har vi haft besök av Helena, Julia, Lina och Natte. Jättetrevligt! Småttingarna härjade som attan. Kul att de börjar ha utbyte av varandra. Tyvärr befarar jag att Juliet överväger att dumpa sin pojkvän Max snart. Hon verkar lite less på honom.

Maxen och pappa P har tillbringat kvällen vid torktumlaren. Max har befunnit sig innuti den, medan pappa P agerat dörrvakt. Skönt torsdagsnöje minsann. Jag undrar var de får allt ifrån de där två.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Haha, söta max i torktumlaren :P..
Tack för fika =). VAr trevligt att få se hur ni har det! Hur gick de med det mystiska samtalet? :P
Kram//Lina

26 februari 2009 kl. 20:48  
Anonymous Anonym sa...

På torsdag lovar jag att frossa i morotskaka! Och Max kommer alltid att vara nr 1 för Julia...

27 februari 2009 kl. 08:45  
Blogger LR Konsulent sa...

åå vad söta maxen och julia är, ett riktigt "radarpar" dom där :)

27 februari 2009 kl. 08:50  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida