tisdag 17 februari 2009

Igår. Idag. Imorgon.

Igår...

  • hade jag och Maxen en heldag i stan tillsammans med Pernilla och Anton.
  • barnvaktade Sophia min M en stund medan jag var hos frisören.

Idag...

  • steg jag upp 06:00 för att se herrarnas distans i skidskytteVM. Trots avsaknaden av svenska medaljer var det värt det. Utan tvekan.
  • dricker jag kaffe och äter min mors överblivna knäck till lunch.
  • ser det ut som ett bombnedslag här på GG.
  • tvättar jag mängder med kläder.
  • känner jag mig inte ett dugg roligare, trots att jag är lite blondare.
  • ska jag på bio och se filmen Mammut tillsammans med bland andra mina pinglor Sandra, Maddis och Marina.
  • har jag ett svårt problem som jag inte har en jäkla aning om hur jag ska lösa. Beslutsångesten är överhängande.

Imorgon...

  • ska troligtvis jag, Maxen, Helena, Julia, Malin och Casper till Fyrishov och ta oss ett dopp.
  • ska världens bästa Bella barnvakta Maxen då jag och pappa P tänker ära bion ytterligare ett besök.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vad är de för ett beslut?
De mesta ordnar sig =).
kram//Lina

17 februari 2009 kl. 14:17  
Blogger Sophia sa...

Jag har en fråga: vad önskar ni er i ettårspresent?
Och så har jag en fråga till. Får jag komma till er på fredagsmys nästa fredag? Jag är ensam hemma i Sthlm och ska jobba i Uppsala på lördagen, så om jag får vore det kanon! Pöööss och hörs sen! Hoppas ni har mysigt på bion!

18 februari 2009 kl. 19:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida