fredag 23 januari 2009

Pizzabak.


4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja de var kul att vi hade samma tema, de finns ju massa bra filmer från 80 talet, jag tror nu blåser vi snuten är en 80 tals film och cannonball run. De är bra filmer iaf =).
Gillar du musikaler?
Kram//Lina

23 januari 2009 kl. 18:24  
Anonymous Anonym sa...

jag lovar, kunde jag hade jag räddat dig. Men tyvärr hade du nog snarare blivit smittad av magsjukan än botat den! Det var därför jag aldrig dök upp idag älskling :P

23 januari 2009 kl. 21:28  
Blogger Kattis sa...

Pizzan såg jättegod ut.. :) Tyckte Max om löken? Kram

23 januari 2009 kl. 21:47  
Anonymous Anonym sa...

Pizzan såg ju riktigt smaskig ut! Hoppas ni är piggare nu..Ha en toppenhelg Kram på er..

24 januari 2009 kl. 11:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida