tisdag 11 november 2008

Dagens stora frågor.

Pernilla är påväg hit. Jag längtar efter att få se hennes stora mage. Vi planerar en tripp till Gränby. Jag ska köpa födelsedagspresenter till Liam. Och något till lilla Selma som såg dagens ljus för första gången i förra veckan.

Sitter och klurar på vad vi ska äta till middag ikväll. Det känns som att inget jag tar mig an kan överträffa gårdagens köttfärslimpa. Pappa P njöt. Jag har som trumfat ut mig själv kan man säga. Det får bli frysta matlådor. Eller fisk. Där har jag ingenting att bevisa.

1 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

Jag har blivit expert pa slang ihop vad du har i kylen och add an onion to that-mat. Jag ska lara dig allt jag kan. Eller nej, det ar nog bast om du lar mig, for du ar sa mycket husligare. Nastan laskigt huslig. Jag vill att du ska vara har, jag har sa mycket att diskutera med dig!!

11 november 2008 kl. 12:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida