tisdag 30 oktober 2007

Halvståendes eller i skräddarställning?

HEMMA! Äntligen. Har överlevt 7 och 1/2 timme på buss i 200 olika sittställningar. Egentligen kan man inte sitta på så många olika sätt. Speciellt inte när man har en sittgranne också (som man inte vill vara otrevlig mot, eftersom hon är ung, luktar gott och dessutom inte upptar mer än en kvadratcentimeter ungefär). Men det finns varianter på sittställningar. Och jag lovar att jag har tillämpat dem alla idag. Benen ute i gången, framåtlutad (med pannan i ryggstödet framför), bakåtlutad, balanserandes på ena skinkan, med jackan som en knöl i ryggen, halvståendes, skräddarställning. You name it. I've tried it. Nu är jag iaf hemma och har fått mammsens utsökta fiskgratäng i magen. Gott!

Partyt igår var mycket trevligt, även om jag och Soffi kanske var mer intresserade av varandra än av själva party-temat. Köpte mig iaf en massageroller (för ryggen och inget annat) som jag är mycket nöjd med.

Nu i säng. Mammsen har fått för sig att min lugg ser ut som ogräs och behöver kortas ned imorgon. Därför ska hon ta med mig till sin egen tant-frisör-a-la-knallrött-hår som hon passande nog själv har tid hos kl nio imorgon bitti. Kan bli intressant.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

usch vad jobbigt det där lät. stackare, usch vad jag tycker synd om dig!! Jag åkte också buss i samma vecka. Hade INTE några problem alls.Lycka till med luggen idag :) Jag ska på party ikväll, kanske hörs efter det :) Dock lite roligare än dildoparty, BARNKLÄDESPARTY! :) pussar

31 oktober 2007 kl. 08:37  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida