onsdag 17 juni 2009

Föräldramöte, Bubbleroom och fint besök.

När jag ser dagens bilder...



...blir jag så förbannat avundsjuk på Pappa P som är föräldraledig. Nu går Maxen även för fullt utomhus. Det är så mycket jag missar.

Jobbade till 17 idag. Tog bussen direkt till föräldramötet på Maxens framtida dagis och blev överlycklig när jag insåg att M och Julia kommer att gå på samma avdelning! Det är fantastiskt! Även Tuva kommer att joina dem på avdelning 4. Det hade knappast kunnat bli bättre.

På vägen hem hämtade jag upp ett paket från Bubbleroom.se med en söt klänning som jag var värd.

Därefter kom Sandra förbi och vi har skitsnackat, ätit sallad och cheesecake i flera timmar. Underbart.

Nu kryper jag ned i sängen. Kreditutbildning 08:00 imorgon bitti.

1 kommentarer:

Anonymous helena sa...

Ja vilken tur vi hade!!!Är oxå superglad över det, ses kanske på lördag..Massa kramar

18 juni 2009 kl. 12:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida