tisdag 10 februari 2009

Underbara dag.





Maxen och jag har haft en toppendag! Vi började med att äta frulle och ta en långdusch tillsammans. Efter lunch lade vi oss i stora sängen och somnade båda två. Två timmar senare vaknade vi upp. Jag hade för ovanlighetens skulle inte dåligt samvete över att även jag sovit så länge. Vanligtvis brukar jag skynda att ta itu med disk, tvätt, städning och andra nödvändiga sysslor, men idag valde jag att befinna mig i nuet och njuta av stunden. UNDERBART!

Vid 15tiden promenerade vi in till centrum för en fika med Sophia och Marre på Barista. Väl hemma igen har jag och pappa P haft en lugn kväll med middag, lite vin (ja, jag vet att det är tisdag, men va fasen, någon gång måste man få vara syndig) och kortspel.

Även resten av veckan ser bra ut.

Onsdag: Lunch med Sandra. Därefter fika med morsorna hos Lotta och Frida. När pappa P kommer hem från jobbet blir det ett besök hos farmorsfar och farmorsmor.

Torsdag: Bad på Fyrishov tillsammans med Helena, Julia, Malin och Casper.

Fredag: Förhoppningsvis lek med Pernilla och Anton. Pappa P åker till Gävle för att jobba hela helgen.

Lördag (alla hjärtans dag): Vinterstudion med VM i Skidkytte. I övrigt oklart.

Söndag: Nöjestripp till Stockholm med Maxen och Marre för en heldag tillsammans med Sophia.

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

tack vad gullig du är :-)
Ja den här ovissheten är verkligen grym!! Jag skulle så gärna vilja ha svar nu på en gång!!

Vilka fina bilder och vilken härlig vecka ni kommer att få!!
Kramar!!

11 februari 2009 kl. 10:58  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida