söndag 8 februari 2009

Are we human, or are we denser?

Maxens mormor och morfar lämnade oss vid middagstid. Jag och pappa P har tillbringat kvällen med att analysera The Killers låt Human. Vi har gått från att diskutera ordens egentliga betydelse till att spåna kring meningen med livet. Detta är verkligen inte likt oss. Vi som inte ens har tillräckligt att prata om för att kunna genomföra ett fem minuter långt sängsnack. HA.
Jag har alltid trott att jag är den mer filosofiska av oss två. Efter denna söndagskväll är jag beredd att omvärdera min inställning.
Så mycket som vi har pratat ikväll, så mycket har vi inte pratat med varandra på flera månader. Sängsnacket kan slänga sig i väggen. Tummen upp för spontansnack istället!

Thank you The Killers. You brought some life into my man. Peace.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Woho, heja spontansnack! Det är fantastiskt sånt där alltså...
Jag är glad att du finns. Ville bara att du ska veta det. Igen.
Puss
/Marlene

8 februari 2009 kl. 23:43  
Anonymous Anonym sa...

Låter toppen det! Ha en bra dag..Kram

9 februari 2009 kl. 07:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida