måndag 2 februari 2009

Idag har...

... Maxen och jag njutit av en sovmorgon till 09:30.
... vi tagit bussen till mitt jobb.
... jag lagt schema tillsammans med Linda och Anna P.
... vi uträttat ärenden i stan.
... vi stått i kö på banken eftersom det var 30 nr före oss.
... jag fått fina försenade julklappar av chefen.
... jag och M lagat pasta med vegfärs.
... jag spenderat alldeles för mycket tid vid telefonen.
... Maxen ställt sig upp på egen hand mot soffan för första gången.
... M även lärt sig att klappa händerna.
... jag och pappa P planer på att avsluta kvällen med en film och smågodis.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

lät som en toppendag!
Hur gick det att lägga schema??
Puss på er !!
p.s max du är SÅÅÅ duktig!!!

3 februari 2009 kl. 07:11  
Blogger Teresa sa...

Ja, men grejen är ju att de ÄR ju faktiskt rätt underbara. Och det tycker jag utan att vara sarkastisk ... Jag fattade ju att hon bara sa det för att hon tyckte att det var en tråkig present just då. Antagligen så kommer hon att tycka att den är kul sen när hon börjar titta. :)
Förresten var det kul att se en glimt av er igår. Maxen verkar alltid så glad!

3 februari 2009 kl. 10:21  
Blogger Kattis sa...

skönt med film o gos! :) Kram

3 februari 2009 kl. 19:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida