lördag 14 februari 2009

AHD.



Alla hjärtans dag. Pappa P är i Gävle och jobbar hela helgen. Med andra ord, ingen romantik här inte. Men jag är inte bitter. Jag har aldrig tidigare firat denna dag, så jag ser ingen anledning att börja iår. Jag anser som många andra att dagen är katastrofalt överskattad. Jag älskar pappa P. Jag älskar Max. Varje dag. Varje vecka. Året runt.

Bella och Fredde verkar inte heller vara några större anhängare av AHD. Därför har jag och Maxen tillbringat dagen hos dem i Björklinge. M har härjat med Liam hela dagen. Vi har varit ute i det fantastiska vädret, åkt pulka och busat i lekparken. F kockade till jättegod mat och gav oss slutligen skjuts hem vid åttatiden. Jag kan inte tacka er tillräckligt för allt ni gör för oss. Er blotta existens gör våra liv så mycket rikare!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, om du bara visste hur rika VI är som får dela livet med ER!
tack för idag mina älskade gorumpor!!
Bättre kan man väl inte fira AHD? ;)
KÄRLEK!

14 februari 2009 kl. 21:34  
Anonymous Anonym sa...

Jo då det ska nog gå bra!
Men var inte en främling bara för att jag flyttar dit..
Ni är mer än välkomna att komma och hälsa på när ni vill och kan!
Vi kommer ju fortsätta att höras på tråden.. :-D

15 februari 2009 kl. 02:06  
Anonymous Anonym sa...

Efter mycket letande hittade jag tyget på Åhlens. Är verkligen supernöjd med det, tycker det är jättefint. Hon har ju djungeltema i sitt rum så det passar perfekt. =)

15 februari 2009 kl. 19:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida