fredag 30 januari 2009

174, vilket skämt.

Gårdagen var lugn och fridfull. Jag ägnade de två timmar Maxen sov åt att räkna föräldradagar. Försäkringskassans upplägg är katastrofalt. Ja, hela systemet är skrattretande faktiskt. När jag slutligen ringde kundtjänst fick jag plats nr 174 i kön. HAHA.




Pappa P kom så småningom hem och härjade med lillgrabben. Maxen skrattade tills han tappade andan. Vid niosnåret dök Sophia upp på GG. Skönt att äntligen kunna sitta ned i lugn och ro, pimpla te och diskutera livets mindre och mer viktiga inslag. Fram mot 23tiden lämnade hon oss och jag stupade i säng.

Idag ska jag och Maxen spatsera till Gränby och ikväll åker pappa P till Mehedeby för att jobba hela helgen. Jag och M ska med andra ord klara oss på egen hand. Vad vi ska hitta på är ännu oklart.

3 kommentarer:

Blogger Sandra Li sa...

kanske vill mysa med S på söndag en sväng?

30 januari 2009 kl. 11:59  
Blogger En blondins förvirrade tillvaro! sa...

Tänk vilken tur att jag har dig med äldre barn som tar reda på allt viktigt!!!Hoppas du får en toppenhelg, puzz på er

30 januari 2009 kl. 16:27  
Anonymous Anonym sa...

vill ni hitta på något en av dagarna? tror de är barnmässa på fyrishov på söndag som jag och carolin funderade att gå på oxå, så är jag sugen på att dra till ikea för att fixa lite grejjer till nathaniels rum, du är välkommen! kram/Lina

30 januari 2009 kl. 18:39  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida