tisdag 2 december 2008

Grubbleri.

Min hjärna går på högvarv ikväll. Jag kan inte koppla av. Jag oroar mig över allt som tänkas kan. Över Max. Över pengar. Jag oroar mig över dagisplats. Och arbetet. Jag oroar mig över framtida bostad. Över när vi ska få i ordning Maxens rum.

Egentligen finns det ingen större anledning att grubbla. Men något har satt bollen i rullning. Mina tankar har fastnat i ett spår. Jag finner inte vägen ut.

Helena, jag och barnen var till Thun's idag och shoppade julklappar. Trevligt som alltid! Nästa gång är det jag som bjuder på kaffet Helena!

Max är fortfarande krass i magen. Hoppas det repar sig snart.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du är utmanad på min blogg sötaste lena =) Kram

3 december 2008 kl. 00:32  
Blogger Sandra Li sa...

Lena Bodén. Jag saknar dig otroligt. Jag behover dig. Som en blomma behover vatten.

3 december 2008 kl. 14:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida