tisdag 9 februari 2010

För mycket kaffe?

Sitter på jobbet och försöker koncentrera mig, trots en förbannat ihärdig huvudvärk. Den slog ned som en bomb i mitt huvud här under morgonen och det känns som att synen och huvudet inte riktigt hänger ihop. Det är hela tiden en fördröjning, någon slags slowmotion. Jaja, det går säkerligen snart över. Jag norpar en Ipren av Maria och knegar vidare.

För övrigt vill jag meddela att jag haft den mest fantastiska helgen på mycket länge. Träning, lugn, kvalitetsmys med Maxen, långpromme och utelek, Melodifestivalkväll med Bella och Tilde, Vinterstudion med OS-nostalgi, Nickis med hela fam Andersson/Sjödin och lunch på Max med samma härliga gäng. Helgen avslutades med filmkväll tillsammans med bäste pappa P.

Nej, dax för lunch.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida