lördag 23 januari 2010

Girl power.

Jag gick segrande ur striden mellan mig och pappa P om shoppingens vara eller icke vara, och innan Willy's begav vi oss till Gränby C. Där shoppade jag för presentkorten jag fick av mor och far i julklapp, vilket resulterade i en tröja med puffärm, en kofta och en kort kavaj att ha på jobbet. Alldeles perfekt. Det största fyndet gjorde jag på Polarn o Pyret. Ett helt underställ till Maxen på rean för 150 kr. Ordinare pris 400 kr. Vilket fantastiskt kap! På hemvägen köpte vi sushi och nu planerar jag att baka en kaka eftersom jag och M får besök av Helena och Julia imorgon då karlarna är ute i skogen och jagar. Lovely.

Maxen klädd i mammas kap.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

han börjar se lite vild å mysig ut längtar mommo å moffa

23 januari 2010 kl. 22:03  
Anonymous Jessica sa...

Klart du vann!! ;)
Å vilket fint fynd du gjort,,supernice! kul med shopping..funderar på att ta en sväng i veckan.

23 januari 2010 kl. 22:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida